Aktualizuji zobrazený obsah |
Reklamační list naleznete ke stažení zde.
Reklamovat lze pouze zboží zakoupené na webu https://www.madehracky.cz
Reklamaci nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata.
Popis reklamačního procesu MaDe spol. s r.o.
1) Zadání reklamace a přidělení reklamačního čísla
2) Přijetí
zboží, kontrola technikem, oprava v servisu, výměna zboží nebo vrácení kupní
ceny
3) V
průběhu reklamace jste informováni a vždy přesně víte, v jakém stavu je
4) Reklamaci řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle do 30 dnů
5) Dotazy k probíhajícímu reklamačnímu řízení směřujte pouze na e-mail rma.b2b@madehracky.cz
Co
potřebuji k reklamaci?
Číslo dokladu o koupi nebo objednávky. Pokud
zboží pošlete poštou, nezapomeňte přiložit průvodní dopis, ve kterém podrobně
popište závadu a uveďte kontakt na vás.
Je
potřeba poslat i příslušenství?
Ano
Potřebuji
originální obal k výrobku?
K reklamaci originální obal není třeba,
ale je vhodné v něm zboží přenášet.
Co
když přijde zboží poškozené?
V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních dopravců prodávajícího, je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s dopravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího, pozdější reklamace nebudou akceptovány.
Zboží
chci vrátit
Informace
naleznete v sekci Odstoupení od kupní smlouvy
6. PRÁVA
Z VADNÉHO PLNĚNÍ
6.1. Práva a
povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými
obecně závaznými předpisy (zejména ust. § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161
až 2174 občanského zákoníku).
6.2. Prodávající
odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající
odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má
zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li toto ujednání,
má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující
očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu,
který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu
obvykle používá,
- je zboží v odpovídajícím množství,
míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních
předpisů.
6.3. Projeví-li
se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již
při převzetí. Kupující
je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době
dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
6.4. Práva z
vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v
níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží,
případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se
považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
Reklamační list naleznete ke stažení zde.