Nahrávám...
Aktualizuji zobrazený obsah
    Hledat
    Logo firmy (zobrazí úvodní stránku)
    Porovnat Košík

    Nejčastější dotazy

    Otázka: Odkud Vás znám?
    Odpověď:
    Naše hračky jsou hračkami Vašeho dětství. Jsme na trhu od roku 1991 a naše hračky naleznete ve většině hračkářství, supermarketech a e-shopech v ČR, SK a EU. Je možné, že jste viděli i naše televizní reklamy :)


    Otázka: Proč bych měl nakupovat u Vás?
    Odpověď: Jako přímí dovozci, výrobce a distributoři zboží do ČR a SR a dalších zemí EU máme pod kontrolou celý řetěz od výběru zboží, přes kontrolu kvality, výrobu, vývoj až po expedici. 
    Přímo jednáme s dodavateli a výrobci, takže jsme našim zákazníkům schopni
    poskytnout kompletnější servis. Na trhu s hračkami působíme od roku 1991 a stojí za námi spoustu let zkušeností.


    Otázka: Jak zjistím stav své objednávky?
    Odpověď: Pro zjištění stavu své objednávky se musíte zaregistrovat zde. V průběhu vyřizování objednávky jste také informováni notifikačními e-maily o jejím zpracování.

    Otázka: Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?
    Odpověď: Nemusíte. Nakoupit můžete i bez registrace, ale přijdete o spoustu výhod, jako sledování stavu objednávky online

    Otázka: Jak poznám, že je moje zboží na cestě?
    Odpověď: Pod svým přihlášením na e-shopu, notifikací v e-mailu a SMS zprávou dopravce.

    Otázka: Mohu si vyzvednout objednané zboží na Vaší adrese v Brně?
    Odpověď: Bohužel ne. Naše logistické centrum má sídlo v Humpolci.


    Otázka: Odkud dovážíte hračky?
    Odpověď: Z celého světa. Nejvíce hraček dovážíme z Číny, která je dnes už tradičně výrobním centrem téměř všech průmyslových odvětví. Naši dodavatelé se však nachází i v Koreji, Malajsii, Indii, Řecku, Německu, ale i v Americe a samozřejmě také v České republice. Neustále sledujeme
    nové trendy hraček a nové dodavatele hledáme po celém světě. Díky naší
    dlouholeté zkušenosti jsme schopni vyselektovat takové dodavatele, kteří splňují
    kladené nároky na požadovaný sortiment (ať už jde o kvalitu, cenu, funkce, bezpečnost apod.).


    Otázka: Jsou vaše hračky bezpečné?
    Odpověď: Samozřejmě. Po našich dodavatelích požadujeme, aby všechny hračky splňovaly evropské normy pro uvedení hraček na
    trh. My dovážíme hračky pro děti!


    Otázka: Za jak dlouho od objednávky od vás obdržím zboží?
    Odpověď: Nejpozději do 24 hodin od potvrzení objednávky zboží expedujeme.

    Otázka: Co potřebuji k reklamaci?
    Odpověď: Číslo dokladu o koupi nebo objednávky. Pokud zboží pošlete poštou, nezapomeňte přiložit průvodní dopis, ve kterém podrobně popište závadu a uveďte kontakt na vás.

    Otázka: Je potřeba poslat i příslušenství?
    Odpověď: Ano

    Otázka: Potřebuji originální obal k výrobku?
    Odpověď: K reklamaci originální obal není třeba, ale je vhodné v něm zboží přenášet.

    Otázka: Co když přijde zboží poškozené?
    Odpověď: V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze
    smluvních dopravců prodávajícího, je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží
    nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží
    nepřevzít a sepsat s dopravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během
    přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího, pozdější
    reklamace nebudou akceptovány.


    Otázka: Zboží chci vrátit
    Odpověď: Informace naleznete v sekci Odstoupení od kupní smlouvy