Aktualizuji zobrazený obsah |
obchodní společnosti MaDe, spol. s r.o., se sídlem
Knínická 2104/11,
664 34 Kuřim IČO:18824978 zapsané v obchodním rejstříku
vedeném Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 1186 pro prodej
zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese
https://www.madehracky.cz
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen
„obchodní podmínky“) obchodní společnosti MaDe, spol. s r.o., se
sídlem Knínická 2104/11, 664 34 Kuřim, IČO :18824978, (dále
jen „prodávající“) upravují v souladu s ust. § 1751 odst. 1 zák. č.
89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský
zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v
souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané
mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen o „kupující“)
prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je
prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese https://www.madehracky.cz (dále jen „webová
stránka“), a to prostřednictvím
rozhraní webové stránky (dále jen „webové
rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují
na případy, kdy osoba, která má v úmyslu koupit zboží od
prodávajícího, je
právnickou osobou či osobou, která jedná při objednávání zboží v rámci své
podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu
povolání.
1.3. Odchylná ujednání od obchodních
podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě a tato odchylná ujednání
mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek
jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
1.5. Znění obchodních podmínek může
prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a
povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních
podmínek.
2. UZAVŘENÍ KUPNÍ
SMLOUVY
2.1. Veškerá
prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního
charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto
zboží. Ust. § 1732 odst.2 občanského zákoníku se nepoužije.
2.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje
informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou
uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží
zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu.
Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za
individuálně sjednaných podmínek.
2.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje
také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o
nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní
obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České
republiky.
2.4. Pro objednání zboží vyplní
kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový
formulář obsahuje zejména informace o :
- objednávaném zboží (objednávané
zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní
obchodu),
- způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu
doručení objednávaného zboží a
- nákladech spojených s dodáním zboží
(dále společně jen
„objednávka“).
2.5. Odeslání
objednávky se považuje za takové jednání kupujícího, které nepochybným způsobem
identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady
kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou
platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém
formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a
potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
2.6. Prodávající obdrženou objednávku
bez zbytečného odkladu potvrdí kupujícímu
elektronickou poštou, a
to na jeho adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském rozhraní či v
objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
2.7. Návrh kupní smlouvy ve formě
objednávky má platnost 10 dnů.
2.8. Kupní smlouvy mezi prodávajícím a
kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky, jež je prodávajícím zasláno na
adresu elektronické adresy kupujícího.
2.9. Kupující souhlasí s použitím
komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé
kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v
souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady
na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od
základní sazby.
3. CENA
ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Cenu zboží
a případné náklady spojené s dodáním zboží dle uzavřené kupní smlouvy může
kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- na
dobírku;
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího vedený
u Česká spořitelna, a.s. , č.ú. 5954140349/0800, (dále jen „účet
prodávajícího“);
- bezhotovostně prostřednictvím platebního
systému GO PAY;
3.2. Společně s kupní
cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením
a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně
jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s balením a
dodáním zboží.
3.3. Prodávající nepožaduje od
kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ust. čl. 3.6
obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
3.4. V případě platby v hotovosti či v
případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě
bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 dnů od uzavření kupní
smlouvy.
3.5. V případě bezhotovostní platby je
kupující povinen uhradit kupní cenu s uvedením
variabilního symbolu
platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu
splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
3.6. Prodávající je oprávněn, zejména
v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky
(ust. čl. 2.8), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží
kupujícímu. Ust. § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
3.7. Je-li to v obchodním styku
obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví
prodávající po uhrazení kupní ceny kupujícímu fakturu - daňový doklad a zašle
jej v elektronické podobě na elektronickou adresu
kupujícího.
4. ODSTOUPENÍ
OD KUPNÍ
SMLOUVY
4.1. Kupující má
právo v souladu s ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od
kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží, přičemž v
případě, že
předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání
několika částí, běží
tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží.
Odstoupení od kupní smlouvy
musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené
v předchozí větě.
4.2. Pro odstoupení od kupní smlouvy může
kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, který tvoří přílohu
obchodních podmínek. Pro doručování odstoupení od smlouvy platí ust. čl. 10
obchodních podmínek. Prodávající potvrdí kupujícímu bez zbytečného odkladu v
textové podobě jeho přijetí.
4.3. V případě odstoupení od kupní
smlouvy dle čl. 4.2 obchodních podmínek se kupní
smlouva od počátku ruší.
Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy
prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady
spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže
být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
4.4. V případě odstoupení od smlouvy
dle čl. 4.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od
kupujícího do čtrnácti 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy
kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal.
Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při
vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a
nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy,
prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než
mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
4.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na
zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst
proti nároku kupujícího
na vrácení kupní ceny.
4.6. Do doby převzetí zboží kupujícím
je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě
vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to
bezhotovostně na účet určený kupujícím.
4.7. Poučení o odstoupení od smlouvy a
vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je umístěn pod obchodními
podmínkami.
5. PŘEPRAVA
A DODÁNÍ ZBOŽÍ
5.1. Je-li
prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v
objednávce, je kupující povinen zboží převzít při jeho dodání.
5.2. Pokud je z důvodu na
straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo
uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s
opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem
doručení.
5.3. Při převzetí zboží od
dopravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a
v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit dopravci. V případě
shledání
porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí
kupující
zásilku od dopravce převzít.
6. PRÁVA Z VADNÉHO
PLNĚNÍ
6.1. Práva a
povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými
obecně závaznými předpisy (zejména ust. § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161
až 2174 občanského
zákoníku).
6.2. Prodávající odpovídá kupujícímu,
že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v
době, kdy kupující zboží převzal:
- má
zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li toto ujednání,
má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující
očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi
prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho
použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle
používá,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo
hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních
předpisů.
6.3. Projeví-li se vada v
průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při
převzetí.
6.4. Práva z vadného plnění uplatňuje
kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace
možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle
nebo
místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy
prodávající obdržel od kupujícího reklamované
zboží.
7. DALŠÍ PRÁVA A
POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
7.1. Kupující nabývá
vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží
7.2. K mimosoudnímu řešení
spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se
sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,IČO: 00020869, internetová adresa:
http://www.coi.cz.
7.3. Prodávající je oprávněn k prodeji
zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou
kontrolu provádí v
rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany
osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Dozor nad dodržováním
zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů,
vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné Česká obchodní
inspekce.
8. OCHRANA
OSOBNÍCH ÚDAJU
8.1. Ochrana
osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována dle zák. č.
101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
8.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
8.3. Kupující souhlasí se zpracováním
osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní
smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li
kupující jinou
možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také
pro účely
zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním
osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o
sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
8.4. Kupující bere na vědomí, že je
povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez
zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních
údajích.
8.5. Osobní údaje budou zpracovávány
po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě
automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným
způsobem.
8.6. Kupující potvrzuje, že poskytnuté
osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné
poskytnutí osobních
údajů.
9. ZASÍLÁNÍ
OBCHODNÍCH
SDĚLENÍ
9.1. Kupující
souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícího, informací
souvisejících
se zbožím, službami prodávajícího na elektronickou adresu
kupujícího.
10. DORUČOVÁNÍ
10.1. Oznámení týkající se vztahů prodávajícího
a kupujícího, zejména týkající odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena
poštou formou doporučeného dopisu, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak.
Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany a považují se
za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty, s výjimkou
oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného kupujícím, kdy je odstoupení účinné,
pokud je oznámení
kupujícím ve lhůtě pro odstoupení odesláno.
10.2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo
adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se
vrátilo jako nedoručitelné.
10.3. Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně
doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty
uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či uvedenou kupujícím v objednávce,
resp. na adresu uvedenou na webové stránce
prodávajícího.
11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
11.1. Je-li některé ustanovení obchodních
podmínek neplatné
nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných
ustanovení nastoupí
ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co
nejvíce přibližuje.
Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není
dotčena platnost ostatních
ustanovení této smlouvy. Změny kupní smlouvy a
obchodních podmínek vyžadují
písemnou formu.
11.2. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro
odstoupení od kupní smlouvy.
11.3. Kontaktní údaje prodávajícího pro doručování : Pratecká
868/10b, 620 00 Brno, email : eshop@madehracky.cz.
Brno, dne
1.9.2020
MaDe,
spol. s r.o. Vladimír Denk, jednatel
Poučení
o možnosti odstoupení od kupní smlouvy
1. Možnost
odstoupení od kupní smlouvy
1.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od kupní
smlouvy bez udání důvodu.
1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů
ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy a v případě uzavření smlouvy
kdy
Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete
zboží.
1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém
odstoupení od kupní
smlouvy informovat společnost MaDe, spol. s r.o., se
sídlem Pratecká 868/10b,
620 00 Brno, IČO : 18824978, formou jednostranného
právního jednání (například
dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele
poštovních služeb, nebo faxem). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro
odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.
1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje
odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
2. Důsledky odstoupení od smlouvy
2.1 Pokud odstoupíte od kupní smlouvy, vrátíme Vám bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o
odstoupení od kupní smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně
nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného
způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi
nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste
použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a)
jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme až po
obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle
toho, co nastane dříve.
2.2 Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte pouze za
snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než
který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho
funkčnosti.
2.3 Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začalo během lhůty pro
odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb
do doby, kdy jste nás informoval(a) o odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s
celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě.